blogg på engelskan.

Sitter på engelska lektionen och läser bloggar. Riktigt kul är det att se vad andra köper och så :). Tipsa gärna om eran blogg så jag kan läsa ! :)
Hade prounciation check-up nyss. Fick sitt i ett rum och läsa fraser och sen en text. Det var faktst kul, tro det eller ej!
Om en halvtimme är det lunch, vet inte riktigt vad det bjuds på idag. Efter det ska vi ta oss igenom 3 långa lektioner. Men det ska nog gå bra med det också.
Efterdet ska jag till jobbet, första dagen..Jag är nervös. Men det får man väl vara! Sen blir det hem och plugga, för igår öppnade jag inte ens boken..dum som jag är.

Imorgon blir det en ganska jobbig skoldag, men med tanke på prov får vi nog en längre rast, det är ju bra förstås.
 Men nu ska vi lägga ner datorerna. Skriver kanske sedan om jobbet...:)


Jag vill ge ett stort + till http://www.bloggkoll.com/ där man kan bevaka bloggar! Sjukt bra om det finns en blogg man vill veta när någon lagt upp ett nytt inlägg :)!



http://www.youtube.com/watch?v=bZnDzzR2DWE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0