proomenix, party ikväll!

Nu ska jag precis gå ut och gå en sväng. Mår riktigt bra idag, fast jag tog det ju ganska lungt igår. Fest i mariestad..ganska kul :) Ikväll är vi på't igen. Ska till hentorp och fira Cindy som fyllt 19. Det blir nog trevligt. Möter Elin i stan sen drar vi till Nilo och förfestar. Ingen aning om vad jag ska ha på mig. Man har liksom shoppat i hela sitt liv men man har aldrig något att ta på sig ändå? haha! Det blir väl som igår kväll. Bytte om 10 gånger, utan att överdriva. Men nu måste jag skynda mig iväg. Ha en trevlig Lördag!

Kommentarer
Postat av: Jess the Mess

Glöm inte å springa förbi med f-kortet bara BergarN :P

2008-04-19 @ 15:56:23
Postat av: Jessica

ha det så kul ikväll! :D

2008-04-19 @ 19:33:27
URL: http://jessicapauline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0