school, all day long.

Skoldagen går så fort, bara svischar förbi. Och jag klagar inte. Gjorde faktist inget speciellt idag, skönt det med emellanåt.
Fast jag var ju lite dum idag på IR lektionen förstås..Jag frågade Adam en fråga:
Israel är väl inget land? Är inte det en stad i jerusalem?
och där fick ni se hur smart jag är..verkligen så oallmänbildad som man kan bli. Okej att jag inte tänkte full tut just då men..pinsamt blev det. haha!
Nu ska jag i alla fall plugga lite entreprenörskap, prov på fredag. Senare ska jag och vevve ta en promenad, väldans trevligt!

Imorgon är första dagen på jobbet ! :]

                  image16








Kommentarer
Postat av: Jessica

Du får ha en fortsatt trevlig kväll!

2008-04-09 @ 21:48:12
URL: http://accessoaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0