segaste jag :)

heej, jag är jätte tråkig. Jag har inte haft tid att blogga på ett jättebra tag. Men nu ska jag ta tag i skrivandet igen :)
Idag var en riktigt bra dag, första april. Ingen skämtade med mig (tur),  det var soligt och varmt ute. Bra start på en ny månad. Kan ju hoppas att det kommer bli såhär nu framöver, gärna lite varmare..:)

Va på stan idag igen med Elin. Och jag provade äntligen vita converse skor och jag ska ha dem, Bättre sent än aldrig, de är ju så sjukt snygga:) Sen hittade jag ett par snygga jeans också, eftersom jag missade min buss fick jag gå en liten extra sväng..så det blir till och tjata på mamma när hon kommer hem (:

Jobbintervju på fredag, jag säger bara snälla. Jag MÅSTE verkligen ha ett jobb, extra pengar. Eftersom mina tar slut på en snabb sekund...Men nu ska jag se om jag kan hitta på något roligare än att sitta här, tvivlar faktist. pussheej<33

image9



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0