Suprise mami!

Ja, medan mamma åkte iväg på en kryssning till Åland hände det grejer här hemma vill jag lova. 
Jag och mina systrar och henke började med att måla väggarna i vardagsrummet i färgen canvas, som är ljus ljus beige. Blev väldigt bra faktist! Vi lärt det torka övernatt och sen satte vi igång med att bära in allt. Allt som skulle stå i bokhyllan, sofforna, tvn...you name it. Vi möblerade om så nu står det mesta annorlunda. Och vilket resultat dessutom. För er som vet hur det såg ut förut så är de ju mkt bättre nu.
Tråkiga rum här i Lundne dock. De går inte möblera så bra. Samma med sovrummen. Men vi gjorde i alla fall det bästa av situationen, och här är resultatet mina vänner...:)


image12





image14


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas mamma blev glad, vad snälla ni va!

2008-04-09 @ 20:44:49
URL: http://accessoaren.blogg.se
Postat av: Jess the Mess

Där fick ni allt till det! :D

2008-04-09 @ 20:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0