EVIVA ESPAÑAAA!

För sisådär en halvtimma sen ringde mamma och bokade en resa till Lloret de mar i Spanien. Vi åker alltså inte föränn i oktober. Men nu har jag något att se fram emot när den grååa,lååånga och triista hösten närmar sig. Det ska bli hela underbart. Jag som älskar språket, människoorna, landet och allt. Jag ska gå och räkna ner dagarna nu..eftersom jag jobbat åtta veckor av sommarlovet har jag knappt sett solen eller kännt värmen. Så nu kan ni säkert förstå att jag ser fram emot detta. Men nu ska jag fixa lite här..för imorgon börjar skolan igen. Sista skolstarten för min del...Nu är det dags för IT3A på itgymnasiet. Detta året kommer bliii grymt och när sommaren tillslut kommer igen äre dags för studeeent och stooor feeest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0