it's a partyyy!

Idag är det lördag, det är förmiddag och jag har ingen aning om vad dagen har att erbjuda..!
Till en början skulle det bli utgång ikväll men det verkar inte bli så längre tyvärr..men vi får väl se.

Gårdagen som började med fika på voda slutade med att vi gick till husaren och dansade natten lång, så man vet alrdrig riktigt vad som kommer att ske ;D

Snart är det dags för matfestival i Skövde. Det är jag ritkigt pepp på iår, och jag tror jag delar det med måånga :) Vi får se hur det blir med den men hoppas på en ritkigt bra helg med massa roliga människor!

Nu ska jag leta upp telefonen och ringa ett par samtal, ha en gryyym helg och festa lungt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0