Vad säger man..

Jag har ju egentligen slutat med det här,med att blogga alltså.Men jag känner att jag måste skriva,för att minnas och ja. allra mest för min egen skull..vill inte ha jätte mycket besökare,ser det mer som ett plus kan man säga.

Imorgon är det julafton, och känslan av att det är jul ligger väl på noll ungefär, tråkigt faktist. Men vad gör man :)
Vi ska i alla fall fira i Tibro, i vårt hus. För första gången. Vi ska vara hos mamma som har "mitten lägenheten" om man så säger. Jag bor ju längst upp i min egna kattfria lägenhet:) Känns bra, fast jag är aldrig hemma, då menar jag aldrig. Sover hemma en natt per vecka kanske. Jobbigt men vad gör man.

Nu ska jag sova, för imorgon ska jag upp tidigt och blåsa ballonger med mamma och Sandra, Sofia blir 25 imorgon på självaste julafton, och senare på dagen ska vi, samtidigt som vi firar jul, fira mamma som fyllde år i söndags, då ingen av oss var här. Så imorgon blir det nästan mer födelsedag än jul, i alla fall på dagen :)

Nu återstår det bara att önska folk en riktigt god jul , det ska åtminstone jag försöka ha, en riktigt god jul alltså:)

Kommentarer
Postat av: Jess the Mess

God jul blomman :D

2008-12-24 @ 12:16:47
URL: http://sugarless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0