Allt är inte kul...


Hade så fruktansvärt tråkigt idag så jag och syster bestämde oss för att rensa mina garderober..men det ångrade vi ganska snabbt..usch va jobbigt det var! :)

Massa att kasta, och jag fick ångest varje gång jag skulle lägga i nått i sopkassen. Men nu inser jag att det var välbehövt, när jag ser de svarta fulla sopsäckarna stå i hallen. Är väl inte så jättetomt i garderoberna nu ändå, som tur är !

Strax efter hittade vi mattor i vårt förråd, så vi började dammsuga och allt sånt. La på de nya mattorna, fixade lite nya tavlor och så :) Så nuu så ser det lite annorlunda ut minsann!

Det jag väntar på nu är att göra om vardagsrummet. Veckan efter påsk ska vi måla. Sen fixa hem sofforna och mattan som vi köpt :) nya gardiner och nya blommor och tavlor. kommer bli peeerfekt! Jag och mina systrar ska köpa ett bord på ikea till mamma också, som en liten present. Kommer också passa perfekt där inne.

Nu ska jag ta mig en svalande dusch innan jag sätter mig fastklistrad framför tvn och tittar på gossip girl! Ha de fint!

image2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0