Here's why ;)

Nu har jag äntligen bestämt mig för att blogga, på rikigt. Så därför gjorde jag en ny blogg, jag tar nya tag :).Anledningen till att jag vill blogga är för att få skriva av mig och sådär :) Kanske komma med smarta tips och tankar, vem vet?

Skolan är nu fruktansvärt tråkig och jag är riktigt trött på den. Därför ska jag lägga så mycket energi jag bara orkar när jag väl är där, så jag slipper att göra det hemma!

Jag har blivit intresserad av mode på senare dagar. Speciellt att läsa i alla våra tisskrifter om det.Så fort man säger att man är intresserad av mode ska alla börja kommentera och tycka&tänka. Men handlar det inte samtidigt om att klä sig i det man själv tycker är snyggt och bekvämt? Måste säga att det är så jag tycker att det är!

Men jag tänkte ändå att ibland ge ett och annat tips om vad jag kan tycka är snyggt och vad som känns inne, för min del det vill säga. Sedan om någon engagerar sig i det, det kvittar väl :)

och sen ska ni ju självklart få läsa om vissa av de dagar som passerar i mitt liv, alla med- och motgångar!Hoppas att de som läser tycker att min blogg är rolig och intressant att läsa, på återséende!

image1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0