Känslor, Tacoevening, Melodifestivalen och massa gott :)

It wont be long before the days are brighter.

Nu sitter jag här igen för att skriva några rader. Idag har jag väl inte så mycket att säga egentligen. Igår var det taco och melodifestivalen hos petter i hjo med Emelie, Veronica, Petter, Andreas och Dany!
Mycket trevligt och det var välbehövt, en lördag utan fest.

Idag ska vi åka och hälsa på syster, blandade känslor. Men självklart är det underbart att träffa henne igen. Saknar henne till max, på riktigt. Vill bara göra allt bra, känns som det jag gör inte hjälper. Men jag försöker..Hang on sis!

Jag vill föresten tilllägga att musiken var bättre förr. Det är ju bara att titta några år tillbaka..Roligare låtar att dansa till..och med större budskap. Jag röstar för old muusic! :)

image6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0