Shoppingsugen, again!

Idag är jag utvilad, trots att jag bara fick sova en timma längre! Sovmorgon är ett riktigt plus. Ska väl snart börja göra mig iordning. Men eftersom jag inte skrivit på ett bra tag så tänke jag att det måste jag ju göra.
Påsken var underbar, "firades" i vår kära huvudstad med Nilo och hennes familj. Blev inte så mkt shopping. Hittade en kjol och ett par leggins, blommiga. :) Bilder kommer senare. Var inne och checkade Indiskas hemsida och jag hittade en ritkigt snygg kjol för bara 199 kr. Den ska bli min, och ett par ritkigt frächa klackar till det, yummie.
Bild kommer senare...för nu måste jag snabba mig. Tänkte hinna med en kaffe innan bussen går.


Men nu innan måste jag göra mig iordning för en dag som börjar i skolan och slutar någonstans på stan med två ivriga Elin's (:
HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0