Sommarjobb, Lov & Shopping thoughts..

Dagen idag har varit slapp men lagom lång. Ganska trött nu dock. Men man blir det av detta tråkiga väder. Det suger riktigt hårt. Dags för värme och sol nu! Shots, linne och klackar, yummie!
På tal om sommarn föresten, Satt på bussen idag och tänkte. kom på att det är dags att fixa sommarjobb snart. MÅSTE fixa det på lovet.

.

Sedan kommer vårt efterlängtade lov. Eller ska jag säga välbehövda ? SÅ mkt att göra hela tiden. Men i alla fall så har jag inget som är sådär jättebestämt. Ska väl mest ta det lungt, va med kompisar och allt det där andra som man gör på lov.


Rätt sugen på och shoppa också, men plånboken tillåter inte det tyvärr. Så jag får väl tigga lite pengar av mamma, så ja kan köpa något åtminstone. Nya skor behöver jag också..eller egentligen inte men, jag VILL HA nya skor och jeans och en snygg vårklänning!


Dags att kila! ha det fint, ciaao (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0