multimedia, hur får man tiden att ticka ?

Sitter på lektionen och funderar på allt vad livet är och innebär. Det är ganska intressant, tro det eller ej. Vill bara ha rastrastrast, slippa tänka. Gör inget vettigt ändå. Vill ut i sommarvärmen. Men det går inte. För Elin måste sitta här och arbeta på sin inlämning! Men gör hon det ? nejnej.
Ikväll blir det teater där min kompis Dany är med och spelar. Ska bli jättekul och se verkligen. För han är bra, Lycka till<3



jag måste bara få fråga, varför ska allt alltid kännas så fel? Varför känns det som allt man säger är misstag? Men men, orkar nog inte deppa för det nu. Ska rycka upp mig nu och försöka skynda på tiden. Hörs snart igen !

Är hon inte bara för fin? Varför åkte hon ur Top Model ? Hon borde vunnit helt klart !
image20 Heather

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej,

Tänkte bara tipsa om min tävling just nu där man kan vinna jätte fina smycken ifrån Pandia.se !
Trevlig helg!
Kram

2008-05-10 @ 23:56:19
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Alexandra

fin bild! :)

2008-05-11 @ 13:10:46
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0