<3

Hej mina vänner, nu sitter jag här igen..Det är söndagkväll och det finns inte alltför mycket att göra. Men om sisådär en halvtimma är det säsongspremiäär för andra avenyn, gud så härligt ! :)

Jag sitter på fullaste allvar här och längtar till nästa helg, helt otroligt. Men då blir det i alla fall utgång med Emelie och systrar, sen ska vi ut på lite familjeäventyr och allt möjligt :)
Sen helgen efter det är det Ladies Night i gbg med mina systrar, utgång på det också så klart och en hotellnatt!
Och tooorsdagen efter det bär det av mot åtminstone lite varmare breddgrader då jag, Sandra och mamma äntligen åker till mitt älskade spanien. Det finns så mycket att längta till nu att man inte vet vart man ska börja!
Och det är nog första gången jag känner så!



" för när du rör vid mig så som ingen annan blir jag galen, ber om mer"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0