IT3, shalalalalaaa

Måndag, vanligtvis ganska seg dag men det känns som att den här dagen kommer att bli härlig :). Har bara två lektioner så det ska nog gå rätt så bra...

Det är några projekt igång i skolan nu, dels projektarbetet då..med vårt UF..och sen är det dags för mig och jesssica att sätta upp lite affischer m.m. inför studentutprovningen på fredag, sen så har vi ju även vårt företag i Entreprenörskpen..och ja, det var väl det. Nu tycker jag man känner av att trean helt klart kommer att vara det roligaste året, tänk bara våra tysklandsresa, vi ska ha kuuul!

nu ryker det från plattången, bäst jag plattar håret nu..men jag hinner säkert med ett inlägg innan dagen är slut. Ha en kanondag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0