oh hot damn!

Vilken fantastisk helg det har varit!
 vi inledde helgen med lite käk på Riviera i stan, jag emelie och veronica! Mysigt. Efter detta styrde vi kosan mot veronica där vi kollade på SATC- filmen, jag kollade bara på halva och halvsprang hem imörkret, rädd och panikslagen. haha!

Lördagen började redan vid halv åtta med en dusch. Bllev hämtad av mormor och i bilen satt båda mina systrar. Vid binneberg hämtade vi även dany. Vi skulle på "Sveriges största" loppis! Nu är inte ja så säker på att det var det men, kul hade vi. Vi hittade relativt mycket allihopa och alla var mycket nöjda. Efersom man var blöt av regnet var det bara att ställa sig i duschen när man kom hem och vila några timmar för att sedan sätta oss på pims med lite allt möjligt folk. Kvällen slutade med att jag, nilo och syster sofia gick till husaren för en trevlig utekväll..medan de andra i sällskapet gick till vatra.

Söndag och liseberg med klasskompis Jessica :) Trevligt hade vi och trots att vi inte åkte så mycket hade vi en väldigt lyckad dag.. Regnade lite mitt på dan men annars så hade vi ganska bra väder. 18.02 tåget hem, kolla på ensam mamma söker och sedan somnade jag ganska direkt. Var heelt utmattad.

Idag,måndag, var det skola som gällde.. två lektioner och en håltimma. Slappt, precis det som behövdes denna måndag.
Ikväll är det kristallen och jag kommer sitta bänkad, love it ! haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0