..så otroligt jättebra!

Nu är det dags att klaga lite. På en människa..som är så..gaah! För det första, man kan inte va vän med alla, det går inte..man kommer inte överens med alla. Man kan inte vara allas nära vän, det funkar liksom inte. Sure, man kan ha en hel del vänner..men man kommer ju alltid ha olika relationer till dessa vänner, men ne inte enligt dig.. du är bästis med alla du! JÖSSES!

Nu har jag klagat, nu till något helt annat

jaaag har fått en härlig känsla i min kropp, alltså det är helt underbar..Kan inte förklara alls men den gör mig glad. Och det är mer än bra så jag hoppas den håller i sig. Fast att det är jobbigt att ständigt ha det på tankarna, även om de gör mig sådär glad, kan liksom inte tänka på annat. Ingen skola, inget plugg, INGENTING!

Dags att duscha innan dagens idol, guud vad jag älskar det programmet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0