tisdag morgon, gör mig frisk!


EGOOO :)

hellohey!

Nu sitter jag här igen tisdag morgon och jag är fortfarande inte frisk. Men jag är inte förvånad! Jag hr i alla fall bestäm mig att nu ska ja bli helt frisk så jag tänker stanna hemma tills jag blir det! Förhoppningsvis känns det bättre redan ikväll.

Har precis ringt mammas jobb, vilket är väldigt pinsamt..Det känns som att jag och Sandra är de enda som ringer dit och tjatar. Men nu var det ju faktist viktigt, fast det vet ju inte de om. Tycker det är dum att man ska behöva sjukanmäla sig varje dag, kan man inte bara vara sjuk tills man kommer tillbaka? Är inte det mycket enklare? jaja, nu ska jag lägga mig med en stor kopp te i väntan på att mamma ringer ..hinner säkert med ett till inlägg under dagen!
tack&hej:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0