tisdag, trååkiga tisdag

Sitter i skolan och "pluggar".. Jag gör aldrig något vettigt när jag ska plugga..Glider bara in på en massa annat onödigt. Jag har ingen motivation. Och jag känner av att jag inte är den enda.
Nu ska jag snart ta lunch och sen lägga mig i mys-soffan tills vi börjar vid 12.20. Då blir de två lektioner, grafiska dessutom. Usch och fy! Funderar på att kanske kanske ta bort digitalt skapande..men jag vet inte om det är så smart det heller, vill i alla fall inte riskera ett IG.
I eftermiddag ska jag nog ut en sväng med dany&co sen på kvällen ska ja upp till Gönul. För idag är det bajram(stavning?).. Så hon bjöd upp mig på middag eller nått. Trevligt det! Nu så ska ja nog packa ihop mina grejer.


FÖRRESTEN! Jag ska få en egen lägenhet. Det är helt sjuukt. Visserligen kommer mamma att bo under, men vad gör det?Har ändå mitt eget där jag kan göra i stort sett vad jag vill. UNDERBART!


None Äntligen är ni miiiinaaa :), haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0