too little, too much!

heej mina kära vänner!

Då har det varit matfestival i Skövde igen då. Blev för mycket för de flesta av oss båda dagarna skulle jag tro. Och kvällarna slutade inte alls som jag tänkt mig. Men men, sådant man får ta! Så nu äre dags att blicka frammåt istället..haha.

Idag är det måndag och jag har inte varit i skolan, på grund av att jag är sjuk, har egentligen mig själv att skylla. Jag har hostat sen första veckan på sommarjobbet då jag var sjuk, men har jag tagit det lungt en enda dag sen dess? Nope. Antingen har det varit jobb eller utgång, hela sommaren..snacka om ångest nu..haha!! Så jag ska nog försöka ha några vita helger framöver. Det är precis vad som behövs i mitt liv. Nu är det bara att klara av det också. ;)

Sitter och längtar till oktober, då det blir ladies night och veckan efter spanien. Ska bli så skönt att komma bort och slippa alla ansikten som man alltid ser här i stan. Nu ska jag lägga mig och vila. Hoppas på skolan imrogon, tro det eller ej ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0