min vecka

Oerhört omtumlande vecka som bjudit på alla sortens känslor.

Måndag- Var i skolan till halv tre. Gick ut på promenad med mina favorittjejer Emelie och Veronica på kvällen! :)
Tisdag- Skolkort i skolan, när jag kom hem gjorde jag väl inte alltför mycket.
Onsdag- dagen rullade på som alla andra, tills på kvällen. då jag fick reda påa att en av mina gamla lärare hittats död. ( han hade varit försvunnen sen tisdag en vecka tidigare). Kände bara tomhet och kunde inte göra något alls..
  
Torsdag- Mycket känslor. Började med en minnesstund där tårarna forsade ner på oss alla. Riktigt tungt. Mycket minnen och jobbbigt att se Bertil ledsen. Sedan gick vi ner till Rydskolan där vi pratade med lärare och så där. Var kvar ända till 12 ungefär. Vääldigt skönt att prata med Bertil, han gjorde mig verkligen stark. Sen bar det av till skolan, där vi pratade med lite lärare m.m. sen in till stan, med dany.. Vi hade faktist kul och han fick upp mitt humör. PÅåkvällen gick vi ut..det lev lite väl mycket för oss alla kanske.

Fredag- Skolan, jag var död,trött,sliten..trodde inte jag skulle klara dagen. sen åkte jag hem, på kvällen blev det restaurang följt av en chai latte. Lugn och mysig kväll.

Lördag- Familjeutflykt. Shopping...Jag köpte ny mobil, och kamera.. among other things. Oerhört nöjd är jag! Var hemma vid kvart över 8. Och kvart över 9 var jag tvungen gå till bussen. Stressigt med andra ord. Bussen som inte kom resulterade i att jag ringde en taxi som plockade upp mig och sedan Emelie närmare stan. In på harrys och partyt kunde börja. Blev lite hårt för Emelie så hon åkte hem, jag gick till vatra där kvällen fortsatte. Ganska kul kväll. Sen iaf så gick vi på efterfest och var hemma alldeles för sent.

Söndag- sovit mest..slappat med tv. Kom hem från mormor nyss, mysfika och så blev det lite planering inför framtiden. Men mer om det säger jag inte än!


Snart åker jag till spanien, bara 11 dagar kvaaaaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0