GREAT!

Idag är jag lyckligare än någon annan.

Vi var uppe i örebro idag och kikade på en liten etta samt en super fin tvåa. OCH BÅDA BLIR VÅRA.
I en månad ska vi bo i ettan som liksom är källaren på någons hus. ( Elias kontakter) :),.
sen så den 1a okt flyttar vi till en lägenhet som är helt underbar. Vår första lägenhet, så glad att jag har elias att dela detta med. Just nu går ingenting emot.
Något som jag har lite panik för dock är att jag inte vet vad jag ska göra på dagarna riktigt, när elias går i skolan. Helt ny stad och helt nya människor. Fast det är ju det jag längtat till så nu ska jag vara tyst, gå och lägga mig och fundera på hur jag ska inreda våran första lägenhet.
Jag och hjärtat förevigt<3





Kommentarer
Postat av: Jess the Mess

Så skönt att allt löst sig för er! :D

2009-08-26 @ 14:05:07
URL: http://sugarless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0