I wan't, but I can't have.

Det var längesen jag vaknade såhär tidigt.
Vaknade halv 5 och har inte kunnit somna om sen dess. Legat och tänkt på precis allting, eftersom jag inte vet hur det kommer att bli med någonting.
Har hittat en utbildning ( omvårdnad) som jag ska kolla upp idag. Jag ångrar ju starkt att jag inte läste omvårdnad på gymnasiet men det är inte så mycket att göra åt det nu.
Har även suttit och kollat kläder och skor och det finns så mycket man vill ha, men som man inte kan få. I alla fall inte just nu. Kollade på hur mycket pengar jag gjort av med det senaste året, det ger mig så mycket ångest tt jag inte vet var jag ska ta vägen, men nu får jag smaka på det, jag är ju nästintill pank så att. Livet är väl underbart.

Kolla bara häääär

från forever 21





från monki, heter lämpligt nog Elin dress. i love it




är den inte snygg så säg. även denna från monki.


over and out!







Kommentarer
Postat av: SANNAH

jag tog lite hår från sidorna bara och fläta, sen la jag över på andra sidan och satte fast ett hårspänne:D

2009-08-25 @ 20:08:27
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0