ny stad, nya människor.

Örebrobo numera!

Nu bor vi i Örebro då jag och min nyblivna sambo Elias. Känns rätt konstigt, som att vara på semster, vi ska snart tillbaka till skövde.
Men så är inte fallet, här blir vi kvar i år framöver och det gör mig glad. Stor stad med mycket människor, något jag uppskattar.
Har varit en lång dag idag med långpromenad för min del för att lära känna staden och skolstart för Elias som ska läsa till Socionom. När han hade kommit hem gick vi och handlade en sväng. Sedan la vi oss i sänger, läste igenom hans första termin, lite tips och råd om den, riktigt bra grejer faktist :)
Nu har han somnat här bredvid, det är första gången inte jag somnar först sen vi blev ihop, de ni :)

Nu ska jag nog lägga ifrån mig datorn. Imorgon ska jag gå till arbetsförmedlingen som jag inte hittade idag. trots att jag vandrade runt som ett fån på samma gator i flera timmar. Skam den som ger sig, imorgon ska ja hitta dit! Natti.

Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

Hej! Bli medlem på gratis1, där kan du tävla om en mini-laptop :)



http://gratis1.nu/?ref=lenasvensson

2009-10-15 @ 13:52:02
URL: http://awesomedude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0