nystart?

Då sitter jag här igen, den 2 januari 2009. Fick ingen kanonstart på detta året direkt. Men det är lite för privat för att skriva om i bloggen. Men nu så ser jag det som att det är dags att blicka frammåt istället, nytt år och nya möjligheter ska det väl vara :)?
Låt oss hoppas det. Under 2009 ska i alla fall jag åka till tyskland med skolan, jag ska ta studenten, vi ska ha våran modevisning och ja, hur mkt som hellst! Jag SKA flytta till sthlm under/efter sommaren med min käraste vän, hon som gör livet så mycket lättare att leva dagar som dessa..tro det eller ej! Nu ska jag nog ta ett långt och varmt bad tror jag. Hoppas eran jul/ nyår varit perfekt!
Hörs snart, Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: Fia

Sv: ja verkligen!



Tjusig blogg:D

2009-01-02 @ 19:52:44
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/
Postat av: Jess the Mess

Satan vilket fullspäckat år vi har framför oss! :D

2009-01-02 @ 23:56:29
URL: http://sugarless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0