Usch och fy för Januari!

Min mamma tror verkligen inte på något jag säger, känns det som i alla fal.. Jag försöker men lyckas liksom aldrig. Okej att jag ljuger rätt mycket. Särskilt om pengar..Jag är vääärldens slösa. Alltså pengarna tar slut på en sekund, utan att jag har någon aning om var de är. Eller det gör jag, alla nya festklänningar och festkläder, alla utgångar, alla dyyyra drinkar. ( och nej, mitt liv handlar inte bara om fester) Men det säger man helst inte till sin mamma, då ljuger man hellre. Och sen när pengarna är slut går man där och låtsas att man har en massa pengar kvar och lever livet. Glöm det Elin!
Idag är det den 7e januari. Jag har nästan inga pengar kvar och det dröjer ett tag tills de kommer. Men tills dess har jag en sthlmsresa framflr mig, super! Jag har en massa saker jag måste köpa men nej! Jag hatar januari, år efter år.

Kommentarer
Postat av: Jess the Mess

Haha :P Stackars lilla dig ^^

2009-01-07 @ 22:43:50
URL: http://sugarless.blogg.se/
Postat av: Natta

tack jag hade det supertrevligt :D nu är jag tillbaka igen :D

2009-01-23 @ 18:47:16
URL: http://natha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0