vuxen ;)

Det är nått spciellt med att hämta tvättkorgen på toaletten, gå ner till källaren och sätta igång en maskin, hur mesigt det än låter..Man känner sig vuxen på nått sätt. Och efteråt blir man stolt..man kanfaktist om man själv vill. Det spelar liksom ingn roll att ens mamma bor precis under en, man kan själv Och när jag göra sånna där saker blir jag bara mer och mer eggad till att flytta hemmifrån. Vilken prövning. Sen att jag vill flytta 37 mil härifrån till kunliga huvudstaden känns inte alls jobbigt. Känns som om livet skulle bli så mycket enklare. Jag SKA bannemig dit alltå det får ta den tid det tar, men upp till sthlm med gönul. DET SKA JAG!

Nu ska jag gå ner och hämta sista tvätten och hänga upp den, jag är fööör duktig.oss Jag och min blivande sambo;)

Kommentarer
Postat av: mjau

Vad heter bruden bredvid dig i efternamn

2012-08-30 @ 03:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0