God morgon

Idag när jag vaknade sprang jag ner till tvättstugan och avbokade tiden. Orkade inte tvätta!! Bokade en ny tid imoirgon, får ta tag i det då. Eftersom mina föreläsningar har börjat har jag rätt många böcker jag behöver läsa. Så ja la mig i sängen och började läsa en bok om människors undran- Europas idéhistoria Antiken. Detta är sånt man får läsa om i vetenskaplig baskurs. Aristoteles, Platon,Homeros...men det är faktist intressant!

Nu ska jag inte tråka ut er mer. Det är dags för mig att gå mot skolan, ska möta Elias och åka till stan innan jag börjar.  Tänkte ta en bild men hittar inte webcamen, programmet alltså, den är nog inte installerat, har en ny dator och förstår den inte så mycket än, i alla fall inte installation och så =).
Får bli nästa gång.
Ta hand om dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0